NASZE
referencje
Udostępniamy referencje wystawione przez niektórych z naszych Klientów. To tylko niewielka część naszego dorobku, o którym możecie się Państwo dowiedzieć. Dzięki fachowemu i rzetelnemu podejściu do świadczonych usług doczekaliśmy się wielu pochlebnych opinii.
POLITYKA
jakości
Nadrzędnym celem Przedsiębiorstwa Wielobranżowego ROKITA SERVICE jest
zaspokajanie potrzeb i spełnianie oczekiwań Klientów w zakresie świadczonych
usług ochrony osób i mienia wysokiej jakości, z zachowaniem pełnej gwarancji
bezpieczeństwa i poufności przekazanych informacji. Firma nasza zatrudnia
wyszkolonych pracowników ochrony i posiada wymagane środki techniczne,
pozwalające na prawidłowe wypełnianie swojej misji.
Realizując swoją misję, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROKITA SERVICE
troszczy się o stały rozwój pracowników i ciągłe poszerzanie oferty o
pojawiające się nowości i innowacje, zmierzając do doskonalenia stosowanych
metod ochrony. Podstawowym obowiązkiem pracowników naszej firmy jest
bezstronne, uczciwe i terminowe załatwianie spraw oraz stworzenie
przyjaznego klimatu w realizacji zadań ochronnych zgodnie z przepisami prawa
i wymaganiami klientów.
Nasza jakość to:
○
zapewnienie poczucia bezpieczeństwa,
○
raktowanie kontrahenta priorytetowo,
○
wykonywanie zadań powierzonych z należytą starannością,
○
spełnienie oczekiwań kontrahenta,
○
zapewnienie skuteczności działań ochronnych,
○
poufność przekazywanych informacji,
○
ciągłe dążenie do kształtowania wizerunku firmy na zewnątrz jako – uczciwej,
solidnej, wiarygodnej, godnej zaufania, partnerskiej i profesjonalnej,
○
zapewnienie szerokiego zakresu usług ochrony osób i mienia w formie:
- bezpośredniej ochrony fizycznej – stałej lub
doraźnej,
- montażu elektronicznych urządzeń i systemów
alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia.
Powyższe cele i zadania realizujemy poprzez:
○
profesjonalną i skuteczną zgodną z prawem realizację zadań ochronnych na
rzecz naszych klientów,
○
przyjazne i uprzejme traktowanie klientów,
○
zatrudnianie wysoko wykwalifikowanej kadry,
○
systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników,
○
usprawnianie i wdrażanie nowych rozwiązań i technik w realizacji działań
ochronnych,
○
ustalenie i wdrożenie przejrzystego systemu motywacyjnego,
○
tworzenie przyjaznych relacji i konstruktywnej współpracy z klientami w
zakresie zapewnienia skutecznego bezpieczeństwa,
○
ciągłe poszerzanie zakresu stosowania systemów informatycznych
wspomagających pracę naszej firmy.
zaufali
nam: